Andra Advent.

Idag är de den andra advent men jag har inte tänt något andra ljus ännu, dom andra ska göra de när dom äter ikväll så jag får vell ha de någon annan dag.
Ja jag trodde de ju inte att jag skulle hinna med detta idag men jag fick sluta en timme tidigare från jobbet så då hann jag:D
Jag har nu packat klart och kollat över visum handlingarna ännu en gång bara för att försäkra mig om att jag verkligen har med mig alla papper, är typ as nervös för at jag ska missa något.
Kl 16.50 ska jag ta bussen in till stan för att sedan ta tåget till Stockholm vid 17.20.
Kl 21.35 så är jag framme i stockolm och ska ta den röda linjen ut mot fruängen för att komma till Zinkensdam och mitt vandrarhem. Där blir de nog att lägga sig och sov direckt för de kommer bli både en tidig morgon och lång dag imorgon.
Kl 9.00 på måndag morgon har jag tid på Amerikanska Ambasaden och får därför ta den röda linjen in mot t-centralen igen och sedan bussen vidare mot djurgården där Ambasaderna ligger.
När jag är klar på Ambasaden så får jag nog fördriva några timmar i lite affärer innan pappa kommer och plockar upp mig när han är på väg hem från Mora.
Sen på kvällen när jag kommit hem så ska jag bara svira om snabbt och vidare till våran personalfest inne i stan!

Ungefär så kommer mitt kommande dygn att se ut, de känns som om de kommer bli ett väldigt långt dygn för de är så sjukt mycket som ska hända.. men jag ska nog överleva de;)

Nä nu ska jag nog ät lite innan jag beger mig iväg mot Stockholm!

Syns på tisdag
kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack:D ja de gör vi!! och lycka till på ambassaden imorn, går säkert hur bra som helst!:)

2009-12-06 @ 22:22:56
URL: http://bennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0