Andra avenyn

Ska alldeles strax så ska jag kolla på Andra avenyn på datrorn och sedan ska jg faktiskt gå och lägga mig, för imorgon så börjar jag vad 7, tidig morgon. 
Idag har jag lyckats med nästsan allt som jag skulle förutom att jag inte har ringt till verken sts eller vandrarhemmet men de får vi ta imorgon efter jobbet. Så nu har jag full koll på mina visumhandlingar och har dessumtom blivit mycket fattigare då jag både har betalat glasögon, visumet och kort till visumet och de internationella körkortet vilket var värsta rånet! De tog typ två minuter och de kostade 295kr och jag fick fyra biler!
Jag har också tag reda på vilken tunnelbana och buss jag ska ta när jag i stockholm så jag vet hur jag ska ta mig till vandrarhemmet och hur jag ska ta mig till Ambasaden och sedan in till stan igen. De ska nog gå bra de verkade inte så svårt faktiskt när jag tänkte efter men vi får vell se man vet aldrig vad som händer när man lämnar mig själv i storstaden;)

Nä nu ska jg titta på Andra Avenyn så jag kommer i säng någon gång. 

Kram Caroline  

Kommentarer
Postat av: sofie

HEJ!

Ja, kontoutdraget är till ambassaden. Jag hade missat det också men ringde till STS och fick då veta att det är nått man tydligen ska ha med sig. Ska ha ett kontoutdrag som visar att man har pengar typ.... Spelade tydligen inte så stor roll vad det var för konto eller så...

2009-12-03 @ 16:47:54
URL: http://sophiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0