Annandagen

Igår var helt galet! De slutade med att vi hamnade på sports/pauze alltså inget dansställe, men jag tycker att de va en härlig kväll med mycket känslor som kom upp till ytan. Jag kom hem vid halv fyra någon gång skulle jag gissa på så idag är jag trött och mår som jag förtjänar kan man ju säga..

Idag vet jag inte vad som kommer att hända men jag tror att jag bara kommer ta de lugnt, tror inte jag pallar gå ut idag också även om de är några av mina vänner som ska de.

Nä nu ska jag gå och klä på mig något vettigt, har fortfarande morgonrock en på mig, fast jag vaknade faktiskt för bara en timme sen precis. Helt galet de också jag som knapt kan sova till tio annars..
Kram, Caroline 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0