Bilder på julstök

Här kommer lite bilder på julstöket dom senaste dagarna här hemma hos mamma:D

   

   

 

 



Juste glömmde skriva de innan men jag fick mail från sts idag där de dom hade bifogat en fil på mailadresser och namn på dom som ska åka samma dag som mig. Dock var de bara en som skulle flyga samma tid som mig från  landvetter... och de verkar inte som om de är någon som ska på samma introduktions kurs som jag:( Men jag har förhoppningvis någon att flyga med i alla fall.

Imorgon blir de nog en lång dag.. jag ska gå upp och åka en sväng till stan innan jag ska åka och jobb och sen ska jag hem till pappa på eftermiddagen för att julstöka där hela kvällen så jag vet inte hur mycket uppdatering de blit imorgon, men jag ska försöka hinna med de;)

nu ska jag sova
Godnatt, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0