Dimman har klarnat

Nu har jag börjat få lite grepp om de där två punkterna som jag frågade om innan och inte fattade.
Den första punkten 
PROOF OF FUNDS TO COVER ALL EXPENSES: For example CSN letter, scholarship, or bank statement.
Är att dom vill ha ett kontoudrag från mitt konto, fattar inte varför för de gör tydligen inget om man har lite pengar på de..konstigt.
Och den andra punkten om SEVIS fee payment är ett papper som jag tydligen har fått av interextchange som ska med, vet dock inte riktigt vilket av dom de är men de finns där!
Så de blir nog att ringa till sts imorgon även om jag nu fattar bara för att få koll på vilket av papprena de är och se så att allt är klart nu!

Tack alla som svarade och svade på mina mail när jag höll på att bli helt panikslagen för att jag missat något som jag trodde att jag var tvungen att fixa.

Nu ska jg sova, för imorgon ska jag inte försova mig utan gå upp extra tidigt, 6.45.

Kram Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0