Fastnat i packandet

Okej jag har fastnat och de verkar inte som om jag kommer komma mycket längre ikväll heller..
Jag är klar med alla visumhandlingar, eller rättare sagt jag har skrivit ut mitt kontoudrag och ambasadens checklista och har koll på visum papperna och har lagt ner dom i väskan så nu har jag i all fall de vitktigaste med mig;)
Jag har också packat ner lite andra små saker men nu har jag fastnat för jag kan inte bestämma vad jag ska ha på mig. De kan ju faktiskt hända att man blir stående utanför ambasden i kö innan man får komma in och då kommer man ju frysa sönder om man inte har mycket kläder på sig men man vill ju inte ha mycket heller, och jag hatar ju att ha jeans, nä de får nog bli kjol ändå men frågan är bara vilken. Haha detta blev ju ett inetressant inlägg, men ändå. 
Tänkte bjuda på lite bilder
Visumhandlingarna och mitt pass 


 

Lite jul faktorer här hemma;)




Jag vet inte om jag kommer kunna skriva något imorgon eftersom de kommer bli ganska så stressigt mellan jobbet och tåget.. och jag kommer ju inte ha med mig min dator så i så fall får ni hålla er till tåls ända till tisdag.
Eftersom jag är i stockolm till måndag kväll och sedan ska direkt till julfesten med jobbet när jag kommer hem.
Ha de så bra i dessa två dagar i så fall!

Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej, ska man ha med sig ett kontoutdrag oxå? gick du till banken och fixade det eller hemma?:)

2009-12-05 @ 22:13:10
URL: http://Carolinanordmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0