God Jul!

Ja för nu är de ju rent tidsmännsigt faktiskt julafton här hemma i Sverige!:D
Idag (den 23) så har de varit en jättelång dag, den började redan vid klockan åtta imorse när jag gick upp för att duscha och fixa mig och lite annat innan jag skulle in till stan för att trängas med alla andra männiksor innan jag skulle jobba. Väl nere på stan så lyckades jag både hitta något att ha på mig imorgon, en liten grej till,till eriks julklapp och faktiskt också ett par nya mjukisbyxor, helt otroligt. Sen cyklade jag vidare till jobbet för att jobba några timmar och fy fan vad mycket folk de va där!
Sen nu på eftermiddagen och kvällen så har jag varit hemma hos pappa och julstökat, provsmakat lite på maten och givetvis tittat på uppesittakväll med bingolotto;P

Nu måste jag sova för jag ska upp redan vid halv sju imorgon för att åka till stallet och rida julaftonsritt!
Godnatt, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0