Godkväll!

Godkväll! Nu på kvällen har mamma och jag gjort degen till pepparkakorna som vi ska baka imorgon eller på torsdag, vi har också lyssnat på julmusik och druckigt glögg! Julstämingen är alltså på topp:D

Ikväll har jag också "gjort" min almanacka som jag ska beställa inför mitt au-pair år, 2010. Så den borde komma på posten innom två veckor om de inte är förseningar nu inför jul.. men de hoppas vi inte på! Jag beställde den på personlig almanacka där de kostar 275kr inklusive frakt och då får man ju bestämma själv hur man vill ha den och så, de är faktiskt inte så farligt dyrt om man jämför med att köpa en i affären som är i samma storlek och så och sen får man ju tänka på att man faktiskt får bestämma själv hur den ska se ut inuti och utanpå:D

Jag har också pratat med Odette, lite med familjen via henne, hon fyller för övrigt 21 år idag, Grattis! Alltid lika trevligt och jag är alltid på så bra humör efter de känns som om man bra hoppa omrking eller något liknande;)
Jag mailade och familjen precis innan och berättade att de gått bra på Ambasaden och att mitt visum skulle komma i veckan. 

Nu ska jag minsann lägga mig och läsa lite i min bok!

Godnatt, Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0