Inför Ambasaden fix

Jag har precis kommit hem från jobbet och jag är helt slut, fattar inte hur jag ska orka laga mat, packa och fixa ikväll innan jag kommer stupa i säng..
De gick bra idag också på jobbet vilket ledde till att vi blev godkända,skönt! Nu har jag bara en dag kvar på denna låånga jobb veckan och de va dessutom min sista öppnings helg på donker ever!

Imorgon när jag har slutat så ska jag bara hem och vända och vid fem ungefär så åker jag till stockholm och kommer inte fram förens vid halv tio ungefär då jag ska ta mig till Zinkensdams vandrarhem på Söder. Där ska jag sova för natten och sedan på måndag morgon ska jg ta mig in till stan igen, låsa in min väska på tågsationen och sedan vidare till Amerikanska Ambasaden för att gå på visum intervju.
Detta betyder att jag kommer änga kvällen idag till att packa min grejer som ska till Stockholm och kolla över mina visumhandlingar ännu en gång, och se till att dom hamnar i väskan!
Jag ska också laga mat eftesom jag är hemma själv, tror att de blir tacos:D

Nä nu ska jag in i duschen och duscha av mig jobblukten!

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0