Intensiv dag

Förlåt för min dåliga uppdatering idag men de har helt enkelt inte funnits någon tid för att sitta vid datorn förens nu.. Jag började dagen med att jobba 7-15 sen när jag kom hem så bytte jag bara om och åt lite för att sedan åka upp till Media markt för att reklamera min kamera och och sedan handla lite mat och lite andra små saker. Nu är jag hemma igen och jag har dessutom ätit kvälls mat.
Nu ikväll så ska jag nog inte göra så mycket förutom att kanske göra lite frågor till Childcare guiden, som jag var jätte ducktig på i början men nu helt kommit av mig med och jag måste sätta fart nu om jag inte vill sitta med de sista veckan..  
Jag ska också försöka sova tidigt idag till skillnad från igår. Då jag fastnade i min bok som är alldels för bra för att sluta läsa när man väl har blörjat vilket slutar med att jag aldrig släcker inann halv två vilket inte alls är bra när man ska gå upp tio i sex som jag ska imorgon också. Den heter "Skadad" och handlar om en en fostermamma som får hem en lite flicka som är väldigt till trasslad och sedan får man följa med se hur flicka mer och mer släpper in fostermamman och tilltron till henne, och börjar därför sakta berätta vad hon har blivt utsatt för i sina första åtta år i livet. Den är jätte hemsk, och jag blir jättearg när jag läser men jag kan ändå inte sluta..

Kram, Caroline 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaha oj då. Men förhoppningsvist blir allt bra :)

2009-12-14 @ 22:22:15
URL: http://ewelinaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jaha oj då. Men förhoppningsvist blir allt bra :)

2009-12-14 @ 22:22:18
URL: http://ewelinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0