Juldagen!

Godmorgon, nu är julen nästan över!
Jag hade en trevlig men mycket lugn julafton i år, men skönt ändå.
Här är min julklappar som jag är mycket nöjd med!

En reväska, storlek 100 liter
En datroväska i modell lite större för jag hade tänkt att ha den som mitt handbage.
Sex and the city boxen
litet svensk/engelskt- englskt/svenskt lexikon.
Spray & mousse
ett linne
Strumpor
Te (mamma hade hört att de är dyrt med, bra te sorter i usa)
Pengar
Amerikanska dollar

Idag ska jag jobba, mitt vanliga kort pass. Och sedan ikväll blir de förmodligen utgång;) ska bara höra mig för lite med resten av gängen.

(inatt har de regnat så nu har vi inte alls lika mycket snö:(, men de är fortfarnade vitt ute i alla fall.)

Kram, Caroline 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0