Julkort

Just nu sitter jag och klurar på vad jag ska skriva i brevet som jag ska skicka med julkortet som ska till min värdfamilj. Julkortet som ska till USA och min värdfamilj måste ha postats imorgon innan klockan tre för att de ska komma fram i tid så därför måste jag bli klar med de idag eftersom jag inte har tid imorgon. De blir alltså inget papparkaks bak idag eller imorgon utan de får vänta ändan till fredag.

Imorgon på förmiddagen ska jag träffa Kenan som ska hjälpa mig med min header till bloggen och hjälpa mig med så jag får ps så jag kan göra dom själv också. Så imorgon eller när de nu blir med efter denna veckan i alla fall så slipper ni vänta mer på en header till bloggen;)

Nu måste jag fortsätta med brevet och julkortet så att jag hinner innan jag börjar jobba senare idag.

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0