"Ledig"

Idag är jag ledig från donken men jag kan inte påstå att jag precis är "ledig". Idag ska jag fixa och dona med tusen saker som har att göra med mitt visum eftersom jag inte är ledig en enda dag till innan jag ska ta tåget till stockholm. Så idag ska jag:
- Betala och hämta min nya glasögon.
- Gå till banken och betala in 1200 till Amerikanska ambasaden, summan som de kostar att få ett visum.
- Ta kort till visumet och internationella körkortet.
- Gå till saktteverket och be om ett nytt eftersom de som jag beställde nog är fel..
- Få klart på alla visum papper så jag har fyllt i allt och så att jag har koll på dem.
- Hämta ut min tågblilljet till söndag.

känns som om jag har glömmt något men de är i alla fall de mesta av de saker jag ska göra idag för att känna att jag är så gott som klar inför måndag och Ambasaden, kanske ska ringa vadrarhemmet också och säga att jag kommer sent på kvällen så dom vet de..

Nä nu måste jag gå!

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0