Lördag!

Idag är de bara 4 dagar kvar till Julafton helt sinnes sjuk! Jag har inte hängt med överhuvudtage och i min hjärna är de typ fortfarande början på december eller något liknade och inte den 19 december! Jag har heller inte hunnit köpa alla mina julkappar, har bara köpt till pappa och en liten grej till min bror vilket bertyder att jag borde ha panik och springa runt på stan och leta julklappar men nä, jag är helt lugn på något konstigt sätt. Och idag hinner jag inte heller ner på stan för om två timmar börjar jag jobba och innan de så ska jag ut och gå en runda hade jag tänkt.
När jag har jobbar klar passet idag så har jag bara 7 st kvar sen är de slut! Helt knäpp de också men sååååå skönt!

ps. De är förmodligen snöstorm i Philly just nu.. och alla har tydligen varit helt galna igår och handlat en massa och förberett eftersom de skulle snöa natten till idag. Lite roligt faktiskt att de tydligen blir sånn rusch om de ska snöa, inte som här hemma precis...

Nä nu ska jag gå ut och gå en runda innan jag ska till jobbet!

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0