Lördag

Jaha fick nyss reda på att jag tydligen ska gå och äta julbord imorgon på Evedals värdshus med farfar, pappa, troligtvis min bror och Marias familj (pappas syster). Lite dålig framförhållning där men jag kan ju i alla fall men frågan är ju bara vad jag ska hitta på att ha på mig, har ju inte köpt några "julkäder" ännu..

Troligtvis kommer Kenan hit senare idag för att hjälpa mig lite, hoppas annars så ska jag försöka ta tag i de själv på något sätt idag eller imorgon.

Jag har börjar bli lite nervös på att min värdfamilj inte har svarat på värken mailet som jag skickade för en vecka sedan eller de om att jag har fått mitt visum som jag skrev i tisdags, dom har säkert en bra förklaring men de gör mig nervös ändå.

Och för övrigt så vann ERIK igår(om någon har lyckats missa de) helt rätt!:D



Nä nu ska jag klä på mig något vettigt och gå ut och gå en runda inann Kenan kommer om han nu gör de..

Kram, Carolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0