Lufthansa

okej, istället för att sova så kollade jag på Lufthansas sida om hur mycket bagage man får har med sig när man flyger med dom. Och enligt deras hemsida så ändrar dom på reglerna efter års skiftet, så innan får man ha med sig två väskor på 23kg och efter altså 2010 så får man bara ha med sig en på 23kg! och vi eller i all fall jag har hela tiden blivit informerade om att man får ha med sig två väskor och de står till och med i dom papprena jag fick idag! Blir helt knäpp på detta. Så imorgon blir de till att ringa till sts direkt på morgonen för att få reda på hur de är!

Okej nu gör jag ett nytt förösk till godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofie

WHAT!!!! Vad är det för dumheter!!

SNÄLLA, informera mig när du fått mer info!

2009-12-29 @ 08:07:48
URL: http://sophiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0