Mailat till familjen

Jag har precis skickat iväg ett ganska så långt mail till min värdfamilj, om att jag fick lite papper idag med information och även om mina flygtider. Jag skrev också frågade lite saker som jag har gått och tänkt på dom senaste dagarn som jag nu hoppas på att få lite klarhet i. Givetvis frågade jag också hur deras jul hade varit eftersom jag inte har hört något från dom sedan innan jul...längesedan.
Jag hoppas på svar redan imorgon;)

Jag liggger just nu och försöker få in i mitt huvud att om två veckor så är jag framme i New York vid de här laget! och jag har till och med varit där i 5 timmar nu, helt galet. Jag kan inte för mitt liv förstå de...
Jag kan knapt förstå att jag nu bara har TVÅ arbetspass kvar på donken nu, efter att ha jobbat där i 2år och 8månader, helt sjukt!

Nä nu ska jag göra ett nytt försök att sova, va alldes för mycket uppe i varv innan när jag kom hem från jobbet..

Godnatt, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0