Onsdag

Fööörlåt igen för min dåliga uppadering denna veckan, men när man jobbar öppning så kommer man inte hem förens typ halv fyra-fyra och då ska man fixa en massa saker innan man har tid att sätta sig ner och ta de lungt eller sitta vid datron.. Men idag har jag i alla fall jobbat min näst sista öppning på de där dårhuset! eller jag de är ju inget dårhus med men jag kan ju säga att jag är lagom trött på de nu och i princip de ända som får mig att gå upp ur sängen och gå till jobbet är att jag slutar om två veckor imorgon!!!

Efter jobbet idag så har jag varit med mamma och slängt våran gammla tv, vi har min brors nu och i mellandagarn så ska vi köpa en ny. Vi var också och fixade lite andra saker bland annat så köpte vi en julgran som nu står på våran altan och väntar på att få komma in och bli klädd med en massa röda kulor och annat grejs;)

Imorgon så är jag ledig så då ska ni få en tidigare uppdatering än denna förhoppningsvis. Nu ska jag ta tag i mitt childcare test på riktigt igen, eftersom jag inte har gjort de eller jo lite med betonig på lite igår..

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0