Personlig almanacka

Yes idag har min personliga almanacka kommit:D Funderar på om jag ska sätta mig och skriva lite i den redan nu eller om jag ska vänta ett tag till...
Beställde almanackan på Personlig almanacka
Så här se den ut på utsidan


Och insidan


Och sen kunde man få välja lite olika saker på dom sista 10 sidorna och jag valde målarbok, som barnen ska få fylla i ;)


De belv inget stan idag så jag får handla julklappar någon annan dag, måndag kanske?
Men jag var i stallet och red en ganska så lång runda i stället jätte mysigt även om de va lite kallt, jag får ju skylla mig själv när jag inte orkade leta reda på mina ridtermo byxor.... Men de va härligt ändå!
Bjuder på en bild på Caspian färdig för ritt i snön.


Nu ska jag laga lite kvällsmat!
Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: sofie

åååh, vilken fin häst. Jag höll på med ridning när jag var mindre, lessnade efter nått år och slutade men nu ångrar jag mig :P

2009-12-17 @ 18:39:08
URL: http://sophiesundin.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: jag använde mig inte av det där papperen som man fick från STS för min pappa känner en som jobbar med att göra sånna så vi bara besökte honom, ska hämta det imorgon :)

2009-12-17 @ 20:03:44
URL: http://sophiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0