Pratat med Odette!

Jag har precis pratat med Odette på skype! Vi satt först och pratade lite på facebook och sedan fågade hon om jag ville prata med henne och dom två yngsta barnen på skyp. Jag gick då från helt lugn till att vara jätte nervös på typ en sekund! Fattar inte varför jag blev så nervös, var kanske för att jag var så oförberdd på de..
Men vi pratade i alla fall ett lite tag, typ 5 min och jag fick hälsa på barnen:D Den lilla flickan på 2,5 var jätte söt och hon va lite blyg också, mellan killen på 6 var också hemma eftresom han var sjuk idag.
Men de finns ett problem jag stakade mig fram som satan bara för att jag blev så nervös.. :( vilket gör mig ännu mer nervös, för om jag är nervös när jag ska träffa min värdfamilj första gånen vilket jag kommer vara till 100% så vill jag inte stamma mig fram så! Vet inte hur jag ska lyckas få bort de någon som har något tips? Mer änn att läsa en massa på engelska, vilket jag redan gör..
Fattar inget för så mycket stammade jag inte ens när jag pratade med min värdmamma första gången.

Usch detta blev jätte rörigt men jag blev i all fall glad av at prata lite med dom även om jag blev jätte nervös nu efteråt..

Kram,Caroline  

Kommentarer
Postat av: sofie

men vi kommer ju vara på en förberedelsekus de första dagarna och då kommer man ju in i engelskan :) då kanske det går lättare att prata

2009-12-17 @ 10:27:32
URL: http://sophiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0