Present till värdföräldrarna

Jag när jag var ute och gjorde alla ärenden så gick jag in på Cervera för att bara kolla lite innan jag skulle köpa. Men de slutade med att jag köpte en grej eftesom dom hade rea som bara gällde detta året ut. Lägger ut en bild på de sen när dom har fått de, i fall dom läser och lversätter detta;)
Jag köpte också ett par skor och en topp till imorgon, så nu har jag bara ett par till skor som jag måste köpa innan jag åker.
 
I eftermiddag har Lönnbergs tjejerna och deras mamma (dom som jag har fått de mesta av mina barn timmar av, väven om den älsta nu är 16 år) och Helen och jakko. Mycket trevligt:D

Just nu sitter jag och kollar på någon typisk High scholl film, lite så lagom bra. Har ett Askungen tema;) Nä nu ska jag åktergå till filmen.

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0