Sex and the City

Ligger just nu och tittar mig igenom första cd:n av säsong 1 av Sex and the City boxen som jag fick i julklapp, och jag fulkomligen älskar den!:D



Idag har jag varit med mamma och köpt en ny platt tv på mellandagsrean. Den fungerad jätte bra och jag satt och kollade på den innan jag skulle iväg, men nu när jag kom hem så går de inte att få igång den!! Jag blir helt knäpp på detta med teknik de ska liksom bara fungerar punkt slut. Så nu måste vi ringa elgiganten imorgon på morgonen och reklamera den och få en ny, jobbigt!!
Jag har också varit i Älmhult och hälsat på farfar och fikat tillsammans med pappa och erik.

Nä nu ska jag åter gå till min box:D

Kram, Caroline
Ps imorgon är de endast 2 VECKOR tills jag åker! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0