Snö i Philadephia och julgodis!

Godmorgon eller godförmiddag kanske de är;)
Idag ska jag jobba min sista helg stäning ever på donken och har då också bara 6 jobbdagar kvar!
Nu ska jag göra lite gå och göra lite julgodis, Rocky road!

Jag fick ett mail från min värdmamma igår där hon berättade om vilka curfews som dom har och de var 11 de dagar då jag jobbar nästa dag och de dagar jag är ledig nästa dag fick jag vara ute hur länge jag vill bara bilen var hemma vid 2. Och hon berättade också att de snöade jätte mycket och skulle snöa mycket till. Och vad jag kan förstå så har de kommit jätte mycket snö!

Nu ska jag baka och sedan gå ut och gå en runda! 

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0