Sol ute!

Godmorgon! Idag skiner solen och de är klar blå himmel ute:D Och de är i alla fall en vecka sedan vi såg solen här ner i småland så den är väderfull!
Dagen har dessutom börjat bra, när jag öppnade min inkorg så hade jag precis fått mail från sts. Dom hade kollat mer på detta med resväskor och hur mycket man får ha med sig, och dom nya reglerna gäller inte oss!!
De va tydligen så att om man hade bokat biljetterna en viss tid före så gällde dom gammla reglerna. Altså två väskor på 23kg vadera!!:D Så nu är de problmet löst.
Jag hade också fåtte ett långt mail från min värdmamma med svar på de frågor som jag skickat och lite andra saker också.

Idag är jag ledig från jobbet så därför ska jag med andra ord fixa tusen saker, som vanligt. Ja hade tänkt åka en sväng upp till Sammarkand(köpcentrum) nu på förmiddagen för att handla dels lite till nyår, och sen hade jag tänkt gå i några affärer också. Sen ska jag en kort sväng in till stan för att lämna tillbaka en tröja.
Senare i eftermiddag så får vi se vad som händer, har lite olika planer så vi får vell se.

Nä nu ska jag dra mig. 

Kram, Caroline 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0