Spökrunda

Dagen idag har faktiskt gått riktigt bra förutom att jag inte har fått tag på sts som tydligen öppnade senare idag och hade lunch när jag hade min andra rast.. men de känns som om jag har en relativt bra koll på alla papper och grejer till ambasaden så de ska nog gå bra. Är dock lite nervös och kommer nog bli ännu mer nervös senare i helgen. Tänk om de kronglar och man inte får sitt visum? vad gör man då...

Nu ikväll va de planerat att jag skulle vara hemma och kolla på idol om våran tv ville fungera, men de gör den ju inte riktigt eller jo ibland när den vill:/ Så därför så ska jag hjälpa några med en spökrunda ute i skogen inte så långt här ifrån. Jag har fått en lite genomgång om hur de går till och de ska faktiskt bli kul, något lite anorlunda som man inte gör varje dag liksom:P
Så nu ska jag slänga i mig lite mat och göra mig iordning och cykla dit så får vi ser hur detta slutar de vet man aldrig när man är med detta selskapet kan jag säga!


Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0