Superhjältejul!

Ja så heter den nya julkalendern som visas på svt, och ja jag måste se den även om jag är 19år eller i alla fall ha lite koll på vad den handlar om och hur det går!
De är liksom någon nostaligiskt över att titta på den och komma ihåg när man var liten och satt klistrad vid tv:n varje morgon och åt frukost inann man skulle gå till skolan.
Nu, alldes nyss så såg jag på de första avsinttet av 24 stycken. Den verkar faktiskt ganska så bra;) i alla fall inte så patetiskt som många andra kalendrar har vartit sedan jag var liten.
Här kan du tittat på den, Superhjältejul!(klicka på bilden)


Nä nu ska jag gå ut och gå en runda innan jag ska göra mig iordoning för att åka till jobbet.

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0