Teknik och brev från sts

Idag har jag fått en massa papper av sts:D
De är mina försäkrings papper och allt som har med försäkringen att göra och sedan också mina flygtider! Så om exakt två veckor kommer jag förmodligen sitta på planet från Dusseldorf påväg mot USA.
Flyget här ifrån Sverige och göteborg går 11.05 och sedan via Dusseldorf, har dock inte riktigt fått klämm på när de går därifrån.. Men sen i alla fall vidare till NYC!

Iövrigt så har jag bara kronglat med tekniken här hemma idag, vilket har gjort mig galen! Först ringde jag och kronglade med Tv och två olika suporter och jättelånga väntetider. Sen har jag också ringt och kronglat med min dators suport. Och hitils har jag ringt dom tre gånger, de är något krongel med windows uppdateringar. Så nu ska jag testa ett nytt sätt och om de inter fungerar så blir jag galen!

Nä nu ska jag ner och äta lite luch och försöka instalera den nya tv..
Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: sofie

jag fick också alla papper idag :D

2009-12-28 @ 16:44:40
URL: http://sophiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0