Tisdag

Har precis pratat med Sts och dom hade ingenaning om att de stod så på lufthansas hemsida, så jag bad henne kolla upp de och även vad de kostar att ta med sig en extra väska...
Så förmodligen så får man bara ha med sig en väska på 23kg!!!!!! Jag blir helt knäpp och galen på detta, jag har ju till och med fått en till väska i julklapp bara för att jag ska kunna ha två med mig och nu ser de ut som om jag inte äns får ha med mig den ena utan att betala...så jag hoppas att de inte är en allt för stor summa att betala!

Nu ska jag göra ett nytt försök med att fixa de här med uppdateringarna på min dator och sen hade jag även tänkt att jag skulle hinna med att göra klart frågorna till min Au-pair handbok, och även kanske gå ut och gå en runda innan jag ska jobba mitt näst sista pass på donken.

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0