Tredje advent & lucia!

Idag är de den tredje adnvent och dessutom lucia:D betyder att de inte är långt kvar till jul...
Dagen började jag med att gå upp vid sju och kolla på lucia på tv här ifrån Växjö med en kopp te och en lussebulle. Efter att ha tittat på lucian gick jag och la mig igen och slumade till nio då jag tänkte att jag skulle gå upp, men tydligen blev de inte så för nästa gång jag kollade på klockan va den kvart i elva! 
Jag fick panik och flög upp ur sänge eftersom jag skulle fixa lite saker innan julbordet.

Nu har jag precis kommit hem från julbordet som va på Evedals Värdshus (var ett tag hos pappa också efteråt), jag är proppmätt att man aldrig lär sig att äta lagom mycket:O De va jättegott dock inte riktigt vad jag förväntade mig men helt okej.

Så fort jag har druckit upp mitt te så ska jag byta om och koka lite glögg och fixa lite fika i form av lussebullar och pepparkakor för att sedan cykla till stallet för att kolla på luica firandet där:D

Jul känslan är på topp idag! De har singlat ner små snöflingor från himmlen hela dagen, lucia firande och julbord på de gör de bara ännu bättre:D
Nä nu är mitt te slut, hörs senare
Kram, Caroline 


Kommentarer
Postat av: evelina

Okej, men alla möts väl ändå upp i Frankfurt :)? tror jag. Har du pratat med många som åker ifrån Arlanda eller ? Jag vet bara en till och jag själv :P hehe. Jag åker med AuPairCare. Åker du med de andra, för jag såg att det var olika hotell.

2009-12-13 @ 19:24:15
URL: http://ewelinaas.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Det blev med SI :) gick ju inte så bra med STS för mig ;)

2009-12-14 @ 01:42:27
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Evelina

Okej :) va tråkigt. Men vet du någon som åker med samma som dig då?

2009-12-14 @ 10:33:02
URL: http://ewelinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0