Underbart väder och julstress

Ute är de helt underbart väder idag, klar blå himmel sol och ca -10 grader:D



Idag har jag varit ute och kännt på julstressen, nä men jag har varit inne i stan. Jag har köpt lite julklappar så nu har jag bara en liten grej kvar att köpa till min lillebror och så något att ha på sig på julafton då men jag pallade inte vara på stan mer eftesom de va sååå mycket folk. Man få ta de i små doser liksom;)

Jag har också varit på mitt sista gratis besök hos tandläkaren. Jag hade ett litet hål i en tand som dom sa att dom kunde fixa utan bedövning för de skulle inte göra så ont och dom skulle inte borra så mycket... men fy fan vad ont de gjorde! Jag vet jag är en mes när de gäller sånt, jag vill helst ha bedövning bara dom ska peta lite i tänderna. Men nu är de i alla fall gjort och jag kommer inte gå dit på minst ett år. Om de inte händer något onväntat.

Jag har också ringt sts idag för att höra lite om plusförsäkringen som jag har betalt in men inte fått någon bekräftelse på. Och hon sa att de kommer komma på posten men lite annan infromation om flygtiderna och mina billjetter. Och de stod att de skulle skickas senast på onsdag så jag får de i mellandagarna. Men de var i alla fall i flyllt att jag ville ha plusförsäkring och att jag betalat. 

Nu ska jag vila lite fick sån huvudvärk när jag va på stan..

Kram, Caroline  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0