Visum

Idag har jag varit och hämtat mitt visum och de är bara en sida i mitt pass, så här se de ut:  



Jag skulle också träffat kenan idag men de blev inte så.. så nu ska vi ses på lördag istället så ni får hoppas på bättre tur när de gäller desigen då.
Idag har jag ska jag också ringa till dom som håller på med internationella körkort för att få veta när jag ska skicka in de eftesom de är en massa helgdagar nu fram över, eftersom man annars ska skicka in de två veckor innan avresa och i mitt fall blir de ju då i mellandagarn vilket kanske inte är så bra.

Jag ska även jobba kväll idag men sen är jag ledig hela helgen:D

Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: sofie

jag hämtade också ut mitt visum idag, tycker det känns så coolt att ha ett i passet xP.. ah, ska du ringa motormännen? du kanske kan meddela mig vad du får för information :)

2009-12-10 @ 17:22:51
URL: http://sophiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0