Vit Jul

Sitter och äter frukost och har min dagliga morgon koll nu;) alltså kolla bloggar, facebook och mailen. Och de är alltid lika härligt att öppna mailen och se att man har fått mail från värfamiljen! som jag har fått idag. 
Min värdmamma har skrivit och tackat för julkortet som dom hade fått tidigare i veckan och berättat lite annat bland annat att dom troligtvis ska få snö imorgon och hoppas på att dom ska få en vit jul i år eftersom de var jätte länesedan..  Vilket jag hoppas på att vi också får, just nu ser de ut som att vi klarar oss med bara en plus grad den 23 och då smälter nog inte snön bort. Men dom håller på och ändrar hela tiden för i går när jag kollade så stod de att de skulle vara -3 då den 23 och inte plusgrader så långt man kunde se. Men jag håller i alla fall mina tummar för att både vi här hemma och dom i philly får en vit Jul!

Alldest strax ska jag göra mig i ordoning och cykla till jobbet för att jobba 11-17 har bytt pass med Hanna idag:D För ikäll ska vi firar en kompis som fyller år och sedan gå ut och göra stan ofarlig! Så grattis Mikaela idag!

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Sara

svar: haha äsch då, jag tycker faktiskt det var ganska skönt ute idag :)

2009-12-18 @ 23:49:31
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0