2 Månader!!:D

Ja idag är de ju som rubriken lyder två månader tills jag sätter mig på ett plan mot New York för att börja mitt år som au-apir. Först tre dagar i NY och sedan bär de av mot min värdfamilj som bor en lite bit untanför Philadelphia!
Två månader känns som en jätte långtid just nu men tänker man efter så kommer man på hur mycket som ska fixas och grejas med innan man väl ska åka iväg och då kommer man på att två månder kommer inte alls vara någon lång tid, tiden kommer förhoppningsvis och troligtvis bara flyga förbi för de är ju trorts allt både jul och nyår innan också! Helt galet.

Nu ska jag åka en rund ut på univeritet för att få lite hjälp av Kenan men min blogg! eller i alla fall lite hjälp att fatta allt...
Sen ska jag bara hem fort en vända och sedan vidare till jobbet för att jobba 15-00.

Kram, Caroline 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0