Au-pair prat

Tänke bara göra ett litet inlägg om hur skönt de är att prata med andra i samma sits som en själv!

Har mailat en del med en av tjejerna, Sofie, som ska åka samma datum som mig till New York, den 11 januari.
Och jag måste säga att de är väldigt trevligt att prata med en annan som är i precis samma sits som en själv..eftesom jag inte känner någon annan som är/har eller ska vara au-pair.
Man har liksom samma knäppa funderingar och tankar som snurrar för fullt i huvudet, och upptäcker att man inte alls är ensam om att fundera runt tusen saker och göra vissa saker!

Så Sofie om du läser detta så uppskattar jag vårat mailaden väldigt mycket!

Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Har läst din blogg ett tag och sett att du matchat med en familj från Philadelphia!

Jag matchade också med en familj därifrån idag, men jag åker den 7 december.

Hade vatt kul att ha kontakt med nån som ska i närheten av en själv:)

Bor din familj inne i Philadelphia eller också lite utanför?

2009-11-06 @ 21:51:49
URL: http://bennt.blogg.se/
Postat av: sofie

HEEEEEJ!

Jag uppskattar också att ha någon att mejla med om det här, synd att vi inte kommer vara på samma hotell men vi har ju flyget att dela på i alla fall ;)

2009-11-13 @ 18:06:06
URL: http://sophiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0