Bokat och klart

Så nu har jag bokat tid på Amerikanska ambasaden i Stockholm!
Söndag den 6 december så bär de av till Stockhom efter att jag har slutat jobba på eftermiddagen, jag ska bo på ett vadrarhem på söder och på måndag kl 9.00 ska jag inbefinna mig på  Dag Hammarskjölds Väg 31 för att gå på en intervju och lämna in alla visum papper. Jag åker sedan förmodligen hem på måndags kvällen med pappa som ska har varit i Mora den helgen och kör därför hem via stockholm för att jag ska slippa betala en till tågbiljett hem:D Jag måste bara ta ledigt på måndagen, och jag kommer missa våran personalfest som är på måndagskvällen också, vilket var lite synd eftersom de är min sista men de får jag vell leva med..
Jag tror också att jag har lyckats beställa rätt personbevis på skatteverkets hemsida, så de kommer förmodligen att dimpa ner i brevlådan snarast.

Imorgon ska jag ta mig an resten av visum papprerna, så jag blir klar med dom! De va faktiskt inte så jättesvårt när man väl satt sig in i de men jag kommer säket få ringa sts imorgon bara för att kontrollera så jag inte gör totalt fel.

Juste jag ringde ju sjukvårdsupplysningen innan idag också och frågade när jag kunde gå och vaccinera mig mot sviniflunesan och lite så, och hon sa att jag kunde gå efter vecka 50 till skogslyckans lokal.

Nu ska jag sova
Godnatt, Caroline

Kommentarer
Postat av: sofie

då ska du dit dagen innan mig :D

2009-11-19 @ 14:44:38
URL: http://sophiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0