Borde verkligen sova!

Ja jag borde verkligen sova som rubriken tyder på! Men jag har typ blivt övertrött nu eller något och har ingen lust alls att sova heller för den delen.
Jag lovade att jag skulle återkomma med bilder innan idag men de får bli imorgon för min kamera var hos matilda, har dock varit och hämtat den nu ikväll.
Julskyltingen var helt okej, jag var helt slut och kände mig helt lam men de va trevligt endå!

Nu ikväll så har jag pratat med Odette, au-pairen som är i min värdfamilj nu, vi har suttit och pratat över facebook ett bra tag och jag fick lite tips om vad jag kunde köpa för presenter till barnen som jag ska ha med mig när jag kommer och lite andra små tips;) vi pratade också om hur man gör när man förlånger sit visum eftersom hon har gjort de och jag tror jag råkade få de att låta som om jag funderat på om jag ska göra de...vilket jag inte har gjort, hoppas bara inte hon säger de till familjen.
Jag har också mailat ett viktigt mail till familjen med lite saker som jag var tvungen att säga som har förändrats sedan jag skrev min application och mitt dear host family letter, hoppas dom tar de bra.

Nä nu ska jag försöka sova, de va ju faktiskt därför som jag slutade prata med Odette...

Godnatt, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0