Söndag

Godmorong! ja jag vaknade för bara en timme sedan knapt så de är morong för mig fortfarande;) de känns verklgien som en typisk söndag idag, en seg dag och så är de sista dagen som jag är ledig på tre dagar.
 
Gårdagskvällen blev riktigt trevlig tycker jag!
De börjde här hemma hos mig med middag med vin, champange och efterrätt med Therese och Matilda. För att fira att jag matchat med en värdfamilj. När vi höll på med eftrrätten så kommer Jenny också förbi en stund och satt och tjatade:D Sedan bestämmer vi oss för att dra till Oliver, på vägen kör vi också förbi och hämtar Elin som hade varit och jobbat till tio. Hos Oliver var de planerat att vi skulle kolla på film men när vi kommer dit så kollar dom redan på en film så vi tjejer be stämmer oss för att spela lite biljard/Guitar hero till den var slut. Sen tittade hälften av oss på "The proposal"och andra hälften på någon skräckfilm. jag tittade på de proposal, en mycket mysig tjej film!
Efteråt blev de lite snack och sedan körde Jenny hem mig vid tre tiden efter en mycket mysig kväll med underbara vänner!:D

Under kvällen slog de mig flera gånger att om bara två månader så kommer jag inte vara här och jag kommer inte kunna ha så här mysiga kvällar med min underbara vänner. De känns både helt underbart att jag äntligen ska få uppfylla en drömm att få åka till USA och vara au-pair men också väldigt sorgligt att jag bara ska lämna detta som jag har hemma som är jätte bra! All min trygghet liksom, vänner, familj, hästarna, jobb och mycket mycket mer allt som hitils i mit liv varit mitt allt, allt som har kretsat runt mig.
Det är helt galet, jag kommer nog inte fatta att jag verkligen lämnar allt detta förens jag sitter på planet mot NY, vilket jag har kommitfram till kommer vara världens känslo bomb eller något, för jag tror inte att jag kommer fatta allt detta förens jag sitter där och då kommer jag säker vara helt överlycklig ena sekunden och sen helt förstörd och ledesen andra och sen nervositeten på de:S

Okej detta blev ett ganska så långt intlägg som nog är ganska så rörigt men de är så de är i mitt huvud just nu så nu har ni ju fått ett smak på vad som rör sig i min hjärna...

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: sofie s

jag tror också att flyget till NY kommer bli jobbigt, kommer säkert fälla en hel del tårar :P

2009-11-15 @ 15:51:52
URL: http://sophiesundin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja de kommer jag också göra jag kommer typ storlipa på flygplatsen, jag kan verkligen inte hålla tillbaka vid sånna tillfällen.. käns nästan lite pinsamt men förhoppningsvis är man inte ensam om de..

2009-11-15 @ 16:41:01
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0