En månad till Julafton!

Idag är de bra en månad tills de är Julafton! Helt galet, de känns ju som om de är jätte lång tid tills dess men tiden kommer bara flyga fram nu för nu börjar julstressen som faktiskt är ganska så mysig och härlig känsla även om de kan vara lite jobbigt ibland.. Idag när jag var ner på stan så var alla ljusen och stjärnorna tända inne i stan och de va så mysigt en riktig julkänsla kom smygande där kan jag säga!
Nu är de i all fall dags att börja köpa julklappar och börja julstöka hemma, själv hade jag tänkt att jag ska baka lussebullar i helgen:D

När jag var på stan så lyckades jag också hitta en jeanskjol på indiska och jag bestämde mig också för vilka glasögon jag ska ha. De blev ett par svarta BjörnBorg som är av en lite större modell en dom jag har nu, så nu är de bara att hoppas på att dom är bra! Jag har planerat att inte använda dom så mycket nu innan jag åker iväg så dom liksom är helt nya när jag åker, för dom jag har nu är ju faktiskt bra bara de att jag inte tror att dom håller i ett helt år till..

Nä nu ska jag gå ner och laga mig lite mat, och sedan sätta mig med min ChildCare guide och göra lite frågor!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0