En vecka till Ambasaden!

Godmorgon:D känns som om de är en bra dag idag även om jag ska jobba, 15-00.30. De kan vara för att jag sitter och lyssnar på julmusik och för att jag inte är helt seg och lam i huvudet idag som jag var hela dagen igår.
Snart så ska jag åka till stallet och rida en runda i de tråkiga gråa vädret som de är utnaför fönsteret. 

Har inte fått någon svar ännu från mina värdförlädrar men dom kanske inte ens har läst mailet ännu... jaja men jag önskar i alla fall att jag har fått ett svar snart
Om en vecka så är jag förhoppningsvis klar på Amerikanska Amabasaden nu!
Och om en vecka har Jennifer (en tjej som typ ska bo en mil från mig)  börjat sin färd mot USA!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0