Fakta

Har nu suttuit och letat en massa fakta och tittat på bilder på Philadelphia:D har fått lite basic kunskaper om historian runt staden och lite annat smått och gott om Philadelphia.
Jag känner mig dock inte riktigt nöjd med de jag hittat och skulle gärna vilja få veta mer om staden.. Funderar på om jag ska be någon som har tillgång till NE med andra ord som fortfarande går i skolan, för folk har vell inte de hemma om man inte har de från skolan eller jag känner i alla fall ingen vad jag vet.. Nä de blir nog att satsa på skolungdomarna;)
 
Hittade bland annat denna fina bilden



Funderar på om den går att använda till som bakgrund till min header till bloggen? Som jag ska ta tag i någon gång då jag orkar och förstår mig på de....

Nä nu ska jag nog dra mig mot sängen och försöka sova i natt(som om jag inte försökte igår eller!?), jobb imorgon samma tid som idag alltså 7-15 Yeeppiii!

Kram och Godnatt, Carolin

Kommentarer
Postat av: Elin

(hihi, vi har NE här hemma (a) ^^)

2009-11-08 @ 21:50:26
URL: http://merellermindresannolikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0