Fredag igen..

Jaha och nu va de fredag igen, och var tog denna veckan vägen? Jag fattar inte hur fort veckorna går de är helt galet jag hinner ju knappt med och tänka!
Idag har jag:
- Lyckats missa min tid för fotvård..sov när jag hade tiden och hade inte en tanke på att jag skulle dit fast jag viste de så jävla väl.
- Jobbat 11.30-14.30. 
-Gått hem från jobbet, utan vantar kalt som bara den!
- Haft ett gråtanfall av ilska/trötthet/panik/stress...

Ikväll ska jag även:
- Baka lussebullar.
- Titta på Idol.  
- Börja ta fram lite julstjänor och liknade.

 Jag okrar tyvärr inte skriva mer just nu men vi får vell se om jag får mer lust senare ikväll..
 
Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0