Fredagen den 13!

Ja idag är de ju fredagen den 13 och om de är någon som har lyckast missa de så betyder de otur!
Så idag är de en sådan dag då man ska ta de lugnt och inte göra något dumt eller något som är utöver de vanliga... Okej i all fall om man är skrockfull. Jag kan ju inte medge att jag inte tror på de alls men jag frösöker att inte tänka på de och lotssas som om de är vilken dag som helst;)

Idag har jag varit med mamma och vinkat av mormor på tågsationen. Och nu kommer de nog dröja mist ett år kanske till och med ett och ett halft år tills jag träffar henne igen.. lite sorligt faktiskt när man tänker på de sättet men jag försöker att inte tänka så.
Efter att vi vinkat av henne så tog jag mig en tur på stan för att fixa lite små ärenden. Med mig hem fick jag en anteckningsbok som jag ska skriva ner lite recept i som jag kan ha med mig till USA och sen köpte jag faktiskt också två stycken tsa-lås till mina resväskor. De är sånna lås som man ska ha på sin resväska för att inte flygplatsena ska klippa upp dom utan öpnna dom med verktyg om de behöver titta i väskan av någon anleding. Jag vet de är långt kvar med jag tänkte att jag ändå kunde passa på när jag var där. De finns på Cals olson billigt och bra om de är någon som behöver;) Jag kollade också på en reseadapter men kom fram till att de får vänta ett litet tag till..


Ikväll lutar de mot utgång, hoppas att de blir kul:D även o jag är dödstrött efter denna veckan som skulle bli en lugn vecka, men slutade med att jag inte fattar var veckan tagit vägen och att de redan är helg igen?!


Kram, Caroline

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0