Godmorgon eller ska jag säga dåligmorgon..

Godmorgon, denna dagen har inte börjat bra så de är bara att hålla tummarna för att den blir bättre!
Jag vaknade av att de ringde vid halv sju, då hade mamma försovit sig så jag gick upp och hjälpte henne med att fixa iordning så hon skulle hinna.. när hon hade gått så gick jag upp för att försöka sova igen men jag kan ju inte säga att jag lyckades så bra vid tio över sju fick jag ett konstigt sms som verkligen inte gjorde att jag somande om utan snarare blev klar vaken. Så då gick jag upp och åkte till stallet och nu sitter jag här och segar och är as trött  och väntar på att klockan ska bli halv elva så jag kan göra mig iordning och åka till jobbet. För jag kan ju inte gå och sova nu även om jag skulle vilja de..

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och se om de är något bra på tv.

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0