Godmorning sunshine

Idag är de klar blå himmel och sol i Småland, helt underbart! De va jättelänge sedan solen sken så här mycket och för hoppningsvis en hel dag:D
Strax så ska jag cykla till friskis och träna på gymmet med Maitlda. och senare ska jag åka och jobba 15-00.30 som jag kommer jobba hela helgen. 
Imorgon kommer min värdfamilj hem från Florida, och jag längtar faktiskt lite, hihi, eftesom jag inte har hört något från dom på över en vecka.  
 
Igår blev jag nästan klar med alla visum handlingar och de känns som om jag har fått lite koll på saker och ting jag har också lyckats läsa ut min au-pair handbok på bara två kvällar, jag trodde de skulle bli världens sömnmedel men de var snarare tvärt om för jag kunde inte sluta läsa när jag väl hade börjat.

Solskens kramar, Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0