Godnatt

Förlåt för den dåliga uppdateringen men det beror dels på att bloggen ser ut som den gör... men nu har jag tagit bort kenans header så nu ska de bara dit en ny.... och de kommer snart jag lovar!
Sen har de varit jättemycket idag också, jag har inte äns haft tid att kolla min mail förens nu vid ett på natten när jag slutat jobba:(
Idag så har jag först varit och handlat och fikat men mamma och moromor på förmiddagen eller ända tills jag började jobba vid 15.00. De va trevligt men jag va helt slut och de har känts som om jag håller på att bli sjuk hela dagen.. Jag vill inte bli sjuk och jag har inte tid heller!!
Imorgon så är de fredag och jag har en lång ledig helg framför mig som förhoppningsvis inte går lika fort som denna veckan har gjort. De är också fredagen den 13 imorgon eller de är ju idag rent tidsmässigt, vilket betyder otur om man är skrock full..

Nä nu ska jag sova

Godnatt, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0