Godnatt

Är hemkommen ingen efter att ha varit och tittat på New Moon, och jag måste säga att filmen var mycket bra!
Så har du inte sett den så är de ett mycket bra bio tips;)

Imorgon kommer de bli en låång dag så jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer att kunna blogga imorgon..
Jag ska till stallet först innan jag börjar jobba och sedan hem äta lite och sedan jobba till halv tre och vid tre ska jag vara hos frisören för att klippa mig, har dock inte bestämmt mig ännu hur,, Efter de så ska jag sedan direckt vidare till en av vacineringslokalerna och försöka få Svininflunensa sprutan. Sen förmodligen hem lite beroende på hur mycket klockan har blivit, kanske ska ta en runda på stan och fixa lite saker om inte klockan är så mycket annars hem äta lite och sedan ska jag iväg igen och hämta mamma och yvonne som har varit i och turat helsingbor- helsingör imorgon. Sen får vi se vad kockan är jag har en liten plan på att kanske kunna träna imorgon på kvällen också men vi får se va klockan är när jag har gjort allt detta och hur trött jag är.

Nä nu ska jag sova så jag orkar gå upp imorgon.

Godnatt, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0