Helgen är över!

Nu är helgen äntligen över, och jag har en lung jobbvecka framför mig!:D
Imorgon är de en ny vecka och nya möjligheter;) den kommande veckan ska min mormor komma och hälsa på. De ska bli väldigt trevligt eftersom hon typ bara kommer två gånger om året typ.. hon bor i Borlänge. De blir för modligen också sista gången som jag träffar henne innan jag kommer åka innan eftersom hon inte kommer komma hit förens till våren och vi lär ju inte heller ha tid att åka upp och hälsa på innan..

Idag så har jag jobbat öppning och nu är de slut på min jobbiga jobbvecka och har bara en lung vecka med tre pass framför mig:D

Igårkväll så mailade jag lite med au-pairen som är hos min värdfamilj nu och hon verkade jätte trevlig! hon föreslog också att vi skulle skypa någong gång snart:D

Nä nu ska jag en kort runda till stallet!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0