Idol och myskväll!

Ikväll så är de myskävll framför Idol hemma hos josse som gäller! Jag längtar faktiskt de va längesedan jag tittade på idol när de ska vara och inte efteråt på datron Och de va längesedan jag träffade josse också!
Idag har jag ju jobbat 7-15 och där av den dåliga uppdateringen idag också och de lär bli så har dålig uppdatering hela denna helgen eftersom jag inte orakr gå upp tio minuter tidigare för att hinna skriva på morgonen..

Idag eller rättare sagt inatt så fick jag mail från värdfamiljen med lite bilder på deras hus:D De verkar se bra och fint ut alt som dom skickade. 

Nä nu ska jag göra mig iordning och äta lite kvällsmat innan Matilda kommer och hämtar mig!

Kram, Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0