Influensa sprutan tagen!

Ikväll har jag varit och tagit svininfluensa sprutan och ännu ännu länge har jag inte kännt några biverkningar över huvudtaget, jag har inte ens ont i armen ännu, men de kan ju ändra sig de har man ju hört men vi hoppas på att de inte kommer!
Jag har också varit och klippt mig och de blev kort igen och jag vet inte rikgit vad jag tycker, jag velade ju mellan om jag skulle låta de växa och bli långt... och just nu känns de som om jag har gjort fel va, men jag kan ändra mig när jag har vant mig och när jag har fått "frisera" de själv som jag vill.

Inatt vid typ halv två, två ska jag åka och hämta min lillebro vid ishallen som har vairt och spelat ishockey i mariestad ikväll. så jag ligger i valet och kvalet pp om jag ska gå och lägga mig nu ett tag eller bara vara uppe tills jag ska köra.. vi får vell se hur de blir.
  
Imorgon så ska jag jobba och de är sista passet denna veckan för jag är ledig i helgen och de ska bli så skönt!!

Kram, Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0