JAAA!!!!!

Pratade nyss med sts och nu är jag matchad och klar med värdfamiljen i Philadelphia!!!!:D:D:D
Detta betyder att jag kommer packa ner mitt liv och åka till andra sidan Atlanten den 11 januari 2010 för att börja mitt år som au-pair!
De kommer början med att man är i New York i tre dagar på en förberedelse kurser och får träffa en massa andra au-pairer. Man kan också få en rundvisning i inne i New York. Efter dessa tre dagar så åker man till sin familj, i mitt fall till Philadelphia! 
Gud jag kan inte beskriva hur glad jag är, de är en helt galen känsla!
Mågon som vill komma och dricka Cahmpange i helgen eller!?, jag har en flaska hemma som jag har sparat för ett bra tillfälle, då jag vill fira något och detta är verlkligen ett bra tillfälle!!!!!

Kram Caroline

Kommentarer
Postat av: Hampus

Du borde köra ut Leena så vi kan fira detta ;)

2009-11-03 @ 12:41:40
Postat av: Elin

Åh Grattis Carro! Vad glad jag är för din skull! :D

2009-11-03 @ 12:43:09
URL: http://merellermindresannolikt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack!

haha Hampus de tycker du allt va, men de blir inget firade av den sorten denna helgen. Jag jobbar ju öppning hela helgen, och de är en riktgit tung helg med 10års jublieum...

2009-11-03 @ 12:51:52
Postat av: Sara

Grattis!!! :D

2009-11-03 @ 19:25:57
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: sofie

HEJ!

Jag såg dig på STS sida på facebook och jag åker också den 11 januari till Richmond, Virginia, inte allt för långt från Philadelphia :D

2009-11-03 @ 21:42:36
URL: http://sophiesundin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hejsan :) Jag ska åka som AuPair 11 Januari. Jag ska till Pittsburgh, Pennsylvania. Philadelphia ligger ju också i PA :)



Ps. Jag längtar som bara den :) vilket äventyr det här kommer bli..

2009-11-03 @ 22:31:41
URL: http://ewelinaas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gud vad kul:D Då kommer vi ju i all fall träffas i New York och kanske på flygplatsen/planet:D

Grattis till er också med Matchning med familjena!

2009-11-04 @ 01:23:01
Postat av: Fröken Malin

Tjoho, jippie, WOW! Åh, så roligt Caroline! Grattis! Du kommer att få ett underbart år!

2009-11-04 @ 05:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0